پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250627
مطالبه مجلس از دولت لغو پروازهاي اروپايي به واسطه خطر کروناي انگليسي است
تاریخ انتشار : 1399/11/18 10:07:40
نمایش : 1374
زهره الهيان گفت: با توجه به قدرت سرايت چنين برابري کروناي انگليسي و لزوم حفظ سلامت مردم، دولت بايد لغو پرواز به کشورهاي اروپايي و انگليس را جدب بگيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس درباره لزوم لغو پروازهاي ايران به کشورهاي اروپايي همزمان با شيوع ويروس کرونا در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار تيتريک گفت: هر اقدامي که در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه به ويژه در بحران کرونا ضرورت دارد بايد توسط مسئولين دولت مورد توجه قرار گيرد و به صورت سخت گيرانه اين محدوديت ها اعمال شود به ويژه در شرايط حاضر که کشورهاي اروپايي درگير ويروس کروناي انگليسي هستند.
وي با اشاره به قدرت سرايت چندين برابري ويروس مذکور افزود: لغو پرواز به کشورهاي اروپايي و انگليس بايد جدي گرفته شود و در غير اين صورت مسافريني که در ايران حضور پيدا مي کنند شرايط قرنطينه را حتما طي نمايند و تست هاي مکرر گرفته شود تا شاهد شايع شدن اين ويروس در کشورمان نباشيم.
 
زهره الهيان اظهار داشت: در حال حاضر در زمينه کنترل ويروس کرونا توفيقات بسيار خوبي را به واسطه طرح شهيد سليماني به دست آورده ايم، طرحي که با کمک بسيج و سپاه هاي استاني و استانداري ها بيماريابي خانه به خانه انجام مي شود تا علاوه بر درمان و قرنطينه، در قالب بسته هاي ارزاق هم مورد حمايت قرار گيرند.
 
وي با اشاره به اينکه طرح شهيد سليماني موجب شد طي دو ماه اخير آمار ابتلا و مرگ و مير کرونا به يک چهارم کاهش پيدا کند، تصريح کرد: اين در حالي است که آمار ابتلا و فوت در کشورهاي اروپايي به چهار برابر افزايش پيدا کرده است، در نتيجه تجربه موفق بسيج در سطح جهان مي توان الگو سازي کرد.
 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي و نماينده مردم تهران در خاتمه خاطر نشان داشت: پاي کار آمدن بسيج و مردم در راستاي کنترل شيوع ويروس کرونا و ديگر زمينه ها سبب خير و برکت براي کشور شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html